Політика повернення коштів
Коли я можу подати заявку на повернення коштів на komoda?
Коли ви купуєте за допомогою "Безпечна оплата", ви маєте право на захист покупця
У цьому випадку ви можете отримати відшкодування, коли замовлення:
- Суттєво відрізняється від опису
- Не був відправлений
- Під час транспортування був пошкоджений
- Був скасований компанією komoda
- Був скасований Продавцем
Якщо придбаний товар не відповідає вашому стилю або не підходить вам, на жаль, ви не можете повернути кошти. У цьому випадку ви можете спробувати зв’язатися з продавцем щодо повернення товару. Крім того, ви можете виставити на продаж до свого бутіку на komoda і спробувати продати його у себе.
Часові рамки подання скарги:
Якщо ви скасуєте своє замовлення або його скасує продавець або komoda, ви повернете свої гроші автоматично.
В іншому випадку, щоб подати заявку на повернення коштів, напишіть адміністрації сайту протягом наступного періоду часу:
- Протягом 2 днів з моменту отримання товару, якщо товар суттєво відрізняється від опису або пошкоджений
- Протягом 2 днів з передбачуваної дати доставки, якщо товар вам не був доставлений
Якщо ви вважаєте, що отримали товар, який суттєво відрізняється від опису, і протягом двох днів ви написали адміністрації сайту, ми затримаємо ваш платіж. Протягом цього часу зв’яжіться з продавцем і поясніть, чому ви не задоволені цією покупкою. Більшості наших користувачів вдається порозумітися між собою.
Якщо ви вирішили разом, що обов’язково збережете товар, натисніть кнопку "Підтвердіть отримане замовлення", і платіж буде оброблений. Однак, якщо ви не можете знайти рішення, зв’яжіться з нами, і ми вживемо відповідних заходів для вирішення справи.
Увага!Транзакція буде завершена, а платіж буде автоматично переведений продавцю, якщо ви пропустите вищезазначені терміни або якщо протягом 2 днів з моменту отримання товару ви натиснете кнопку "Підтвердіть отримане замовлення" (навіть якщо не минуло 2-х днів після натискання кнопки) .
Повернення витрат:
Покупець покриває вартість зворотного відправлення, якщо ви не домовилися про інше.
Повернення товару:
Будь ласка, перегляньте наші покрокові інструкції щодо повернення товару
Важливо: Якщо ви пропустите 5-денний термін повернення, транзакція буде завершена, а продавець отримає гроші.
Дізнайтеся кроки, необхідні для повернення товару.
Коли я отримаю свої гроші?
Ви отримаєте відшкодування наступним чином:
- Якщо ви здійснили оплату банківською карткою, ви отримаєте відшкодування протягом 5 робочих днів.
- Зарахування коштів на ваш банківський рахунок може зайняти до 15 робочих днів, і це залежить від вашого банку.