Повернення товару
Якщо отриманий товар явно не відповідає описаному, ви можете надіслати його назад для повернення грошей.
Якщо ваш товар був пошкоджений під час транспортування , зв’яжіться з нами, і ми спробуємо знайти відповідне рішення.
Якщо товар вам не підходить або вам він не подобається , ви можете повернути його лише за згодою продавця.
Наша програма захисту покупців застосовується лише до замовлень, які були оплачені з методом "Безпечна оплата". Якщо ваше замовлення було оплачено іншим способом, будь ласка, зв’яжіться з продавцем безпосередньо щодо можливого повернення товару та грошей, оскільки ми не зможемо допомогти.
Важливо!Ви повинні повернути товар у тому самому стані, в якому він був доставлений - його не можна прати або носити
- Натисніть "Написати повідомлення" у профілі продавця протягом 2 днів з моменту отримання товару.
- Спробуйте домовитись із продавцем про рішення. Обговоріть можливість повернення товару:
- Продавець може попросити вас відправити товар назад
- Або ви можете залишити товар і підтвердити отримане замовлення
Якщо ви не повідомите продавця про проблему протягом 2 днів, ми автоматично зарахуємо йому ваш платіж, і komoda більше не зможе повернути вам гроші.