Захист покупців

Забезпечення захисту під час покупок на komoda є нашим найвищим пріоритетом. З цієї причини, коли ви платите за допомогою "Безпечна оплата", ми надаємо вам захист покупця і ми подбаємо про:

Захист ваших покупок

Ви можете робити покупки з безпекою - завдяки нашому банк-партнер ваші гроші не будуть передані продавцеві, поки ви не підтвердите, що товар надійшов благополучно та відповідає опису. Якщо товар суттєво відрізняється від описаного, не надходить або пошкоджений, повідомте нас про це протягом 2 днів з моменту доставки (або передбачуваної дати доставки, якщо він не надійшов). Ми надамо вам повернення коштів за вашу покупку. Будь ласка, перегляньте нашу політику повернення для отримання додаткової інформації.

Додаткові заходи проти шахрайства

Щоб гарантувати, що жоден незнайомець не може робити покупки на komoda від вашого імені, ми забезпечуємо додатковий захист ваших покупок і перевіряємо транзакції для підтвердження покупки.

Захист ваших даних

Після введення номера платіжної картки ми шифруємо його і ніколи не зберігаємо. Іншими словами, ви просто не ризикуєте втратити свою фінансову інформацію.

Підтримка нашої команди

Ми завжди під рукою, якщо вам потрібна допомога з вашим замовленням, тому що ми хочемо забезпечити вам безперебійний та успішний досвід покупок на komoda.

Варто знати:

Захист покупця є обов’язковим для всіх замовлень, розміщених через komoda, і автоматично додається до суми до сплати.

Оплачений збір за захист покупця

Ми дуже прагнемо захистити вас під час покупок. Для цього ми додаємо плату за захист покупця до кожного замовлення, сплаченого через систему komoda, що включає:

  • 5% від ціни придбаного товару, (без урахування плати за доставку), додатково 5 грн незалежно від суми оплати.

Загальна сума комісії буде відображена в підсумку транзакції. Ми не здивуємо вас прихованими витратами. 

Привіт! Ми використовуємо файли cookie. Якщо продовжуватимете переглядати цей сервіс, Ви автоматично погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.